Lycklig!

Vart ska jag börja?
Hela min hjärna snurra runt av lyckliga saker.
Jag ska försöka samla mig och få fram något.

Sommaren har varit underbar fast det är vårt sista lov.
Men vi får se positivt att den 21 augusti får vi börja jobba med projektet på skoltid, det tackar ingen nej till!
Det är blandade känslor att börja sitt sista år på gymnasiet och därmed klar med sin "grundutbildning".
Det ska bli otroligt roligt att få träffa alla igen, men det jag ser mest framemot är vårt underbara projekt!

Min anledning till att jag bloggar är egentligen att vi har fått positiv respons (som vanligt) men att vårt arbete kan underlätta och fler människor får vetskap om Star for life.
Under sommaren har jag sålt en del stjärnor i form av nyckelringar.
MEN nu ska jag även få göra det på en hembygdsdag som jag kommer medverka på.
Det stod klart idag att jag få sälja dessa vackra stjärnorna och ännufler kan få möjligheten att hjälpa till.
Jag blev otroligt glad och tacksam för denna möjligheten, nu hoppas jag bara att många köper stjärnorna!

Sedan har vi inom grupper diskuterat om vi skulle göra vetevärmare till jul.
Nu har vi även vete till ett väldigt bra pris, dock vet jag inte det men tänkte förhandla till ett bättre.
Om det nu går...

Just nu är det så mycket känslor inom mig, att jag bara vill börja skolan och jobba hårt!
/Rebecka (ursäkt för ett flummigt inlägg, men jag har trots allt sommarlov i 13 dagar till)


Kommentarer
Postat av: Lova

Du har verkligen jätte fin blogg! :)

2009-08-11 @ 21:56:04
URL: http://hejlova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0