Nervös!

Det var otroligt härligt att komma tillbaka till skolan, att få träffa alla vänner samt prata om vårt älskade projekt!
Det märktes verkligen att alla hade jobbat med det på sommarlovet och vi har så många nya idéer samt ny energi att jobba med projektet i årskurs tre!
Jag ser fram emot att börja jobba med projektet på heltid nu!
Och på måndag har vi vår första projektarbets lektion där alla kommer starta upp och sitta som stora frågetecken!
Medan vi börjar jobba intensivt och får våra nya idéer till verklighet!

Men om sanningen ska fram varför jag skriver ett inlägg, måste jag erkänna att jag är otrolig nervös inför eftermiddagen.
Då jag ska sälja nyckelringar och broscher på Wällufs hembygdsdag!
Jag har nu gjort en skylt på ett A4 papper och ska sätta upp det. En väldigt enkel skylt som förhoppningsvis kan locka!
Nu är även växelpengar med och ett kassaskrin.
MEN jag är otroligt nervös inför detta, hur kommer alla att reagera, är det någon som köper, säljer de slut direkt?
Visst brukar jag bli nervös inför sådana händelser men detta är nästan katastrof!
Det är så många blandade känslor, det skiftar fort från att gå till att ingen köper till att alla är slut, hur gör man då?
Vi får se hur det går, men jag lovar er att informera om dagen!

/En nervös Rebecka


Tyvärr var alla så ivriga att köpa lotter att de missade den fina skylten.
Men en blev såld och det är något!
Är dock väldigt tacksam att jag fick prata med ett par styckna om Star for life och det är alltid lika roligt!
Var kanske inte en superlyckad dag, men Star for life har spritts vidare!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltid kul att följa ert projekt, ni är så duktiga :D

2009-09-03 @ 15:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0