I took it hard, you see...

Idag har jag haft en sån där
jobbig klump i magen.
Antingen kan det bero på allt som händer i skolan,
har så mycket att göra nu,
eller att jag inte längre känner att målet är sär på plats,
framför mig som jag vill ha det.

Det var inte längesedan vi hade projektmöte
och jag jobbade med bloggen häromdan
för att få ut oss lite mer på webben.
Så, jag har inte direkt legat på latsidan!

Men av någon anledning känns det som om jag borde jobba
twentyfore-seven med vårt arbete
bara för att inte känna mig skyldig.
Inte någon trevlig känsla vill jag lova!

Men det ska ju självklart inte vara såhär,
men det är också något jag vill.
Nu när jag skriver inser jag att
det är all inspiration jag behöver för att må bättre,
men jag önskar fortfarande att vi kunde få ihop lite pengar.
Jag SKA till Sydafrika!

Nu får vi ta och rycka upp oss!

Over and Out
Take that HIV-test
// Fritchof
AKA. Frida :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

VI SKA TILL SYDAFRIKA!!!

2009-02-03 @ 19:31:23
URL: http://raggardrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0