Nu får det vara nog!

Hivmannen raggade upp 12-åring
 
(TT) 12 år gammal var det yngsta offret för den 32-åring som kan ha spridit hivsmitta till över 100 unga tjejer, skriver Expressen.
 Mannen, som är brittisk medborgare,
kallade sig "Hotboy" på internet,
där han raggade tjejer på chattsajter som Lunarstorm och Snuttis.se för att sedan ha sex med dem.
Förutom 12-åringen ska tjejerna vara mellan 17 och 21 år.
 Mannen har erkänt att han smittat åtminstone ett av offren och att han medvetet försökt smitta ett stort antal med hiv,
 vilket rättsligt rubriceras som försök till grov misshandel.
Enligt kvällstidningarna upptäcktes mannen
efter att bekanta hittat sexbilder i hans bostad
tillsammans med bromsmediciner som han tar mot sjukdomen.
 En ung flicka hade då redan anmäldt mannen för sexualbrott.
 Polisen uppmanar nu andra som haft sexuella kontakter med mannen
 att ta kontakt med polis och med sjukvården.
Två flickor har redan fått veta att de är smittade och flera väntar just nu på provsvar.

Metro, 2007-06-08

Jag satt och läste lite på olika artiklar om HIV och AIDS i Metro
(Inte säkrste källan, jag vet!)
och hittade det här.

Vad är det för sjuka människor som springer omkring
och smittar folk med HIV???!!!

Alla har ett ansvar att skydda andra om man är smittad
och dessurom är det mot lagen att ha sex med så unga människor.
(Nu lät jag som om jag var tio)

Även om man inte är ett perverst 32 år gammalt freak
ligger det ett ansvar att skydda sig
och med skydda sig menar jag inte mot graviditet.
Det är viktigare att skydda sig mot något
som du inte kan göra något åt
när du väl är fast!



Sjuka människor..
arrrgh
jag är sjukligt arg nu!

1, 2, 3, 4, 5, 6...
Så, nu har jag lugnat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0