Veckoplanering

Tja, nu är det dags för en ny skolvecka igen.
Efter ett välbehövt lov
måste vi tillsut vända tillbaka
i våra gamla vanor igen.

Jag tror vi kan se fram emot
en hel del studerande...
men jag hoppas också att vi snart
får igång en ny del av projektet.

Den kommande veckan
tror jag att vi kommer arbeta
för att avsluta manuset till våra föreläsningar.
På tal om det måste vi dessutom
skriva ihop ett brev som vi kan skicka
till de skolor vi har funderat på att förläsa på.

Själv måste jag nog rådfråga,
ja antingen Markus eller Mia,
om hur jag ska skriva till Carl Bildt.
Jag funderar på att skriva ett vanligt brev.
Jag ler lite vid tanken..
Jag tror nämligen han skulle bli glad
om han fick ett vanligt brev.
Det skulle iallafall jag ha blivit.

Sedan bör vi,
i mån av tid,
ha ett möte med Markus.
Vi kanske inte har så mycket att säga,
men det känns som om det vore en bra idé bara.

För att avsluta detta med lite goda nyheter..
så har jag en hemlighet.
Den som vill veta
får dra tag i mig och mota in mig i ett hörn.
Sen KANSKE den eller dem får veta.
; )




Some music for enjoyment.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0