Daugava

Det har blivit dags för mitt första inlägg på vår blogg. Lite småpirrigt och med ingen tidigare erfarenhet av att blogga så ni får vara snälla vid mig :)

Efter ett hyfsat givande Öppet hus med några mer eller mindre intresserade personer har jag, Frida och Rebecka nu gjort reklam för vårt och även treornas projektarbete om Star for Life. Dock gick väl inte insamlingen till vårt projekt så som vi hade hoppats på. För att få folk att lägga pengar i bössan fick vi, märk ordet, LÅNA pengar av vår lärare och även handledare för detta projekt, men det knepet lyckades inte.

Här kommer lite bilder från fredagens möte

jag är inte helförtjust över denna bild (Frida.. :*) men jag bjuder på den

Jag är inte speciellt förtjust i denna bilden men jag bjuder på den för den här gången



Rebecka hade gjort ett jättefint bildspel till Öppet Hus


Det var allt från mig för den här gången, ses inom en snar framtid

// Moa


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tjusigt första inlägg :D

2009-01-19 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0