Ich bin ein Bloggare!

"Alla fria människor
var de än må bo
är medborgare i Berlin.

Och därför säger jag
med stolthet som en fri människa:
Ich bin ein Berliner"

- John F Kennedy, 1963

Först vill jag be mänskligheten att förlåta mig
efter att jag formligen slaktat Kennedys tal för egen vinning.
Men eftersom det andra jag vill säga
är tack till alla de hjärtevärmande snälla människor
som hjälpt oss med omskapandet av bloggen...
så tyckte jag det passade..
lite på sitt eget vis, vill säga.

Alla som har hjälpt oss under de senaste dagarna
är också med i kampen mot HIV/AIDS
därför att ni hjälper oss,
hjälpa de som hjälper
dem som har det svårt.

Krånglade jag till det nu?
Förlåt^^


Men ett stort tack ska ni ha

Over and out
(take that HIV-test!)



Tack för att NI finns!

// Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0