Än finns det hopp

Ja en finns det hopp för att vi ska få ihop lite pengar.
Under hela tiden vi har arbetat på det här projektet har jag haft så mycket idéer, men det har inte känts som om någon av dem har varit helt genomförbar. Det känns ju lite tråkigt förstås, men det är bara att ta nya friska tag när det går i uppförsbacke.

Nu är det i alla fall så att jag har lyckats med en sak. Eller lyckats och lyckats.. det handlar kanske snarare om att jag har vågat och friskt vågat, hälften vunnet. Det jag har vågat har varit en hemlighet i nästan en vecka av den anledningen att jag ärligt talat inte vetat om jag har kunnat lita på den. Det. Hemligheten.

Jag har frågat körledaren till Ängelholms St.Mikael gospel om hon är intresserad och kören med henne, av att hålla en välgörenhetskonsert. Saken är den att denna kör är riktigt populär och av erfarenhet vet jag att deras biljetter säljer som smör. Så om inkomsten skulle kunna gå till vårt projekt vore det super!

Håll tummarna och hoppas på det bästa.

Over and Out
Take that HIV-test
AIDS-free, that's me!
// Frida

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Verkar ju jättebra om ni kan få igång en välgörenhetskonsert (Y)

2009-03-11 @ 22:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0