Möte med rektorn

Då var det alltså avklarat, det där mötet som vi så länge fasat över. Var det så särskilt hemskt? Nej. Gick det bra? Större delen..kom undan med ett par små misstag.

Ungefär fem över åtta gick vi tre upp för att vänta på att Mia och Annika skulle komma så att vi kunde börja. De var båda två redo (för action) och det var vi med. Så satt vi oss ner och så presenterade vi arbetet med en power point. Här dök en jobbig sak upp och jag har lovat mig själv att inför andra möten jobba med detta. Vi lät de läsa presentationen helt själva och det kändes så konstigt och fel. Jag hade velat att vi skulle presenterade muntligt och fint. Kanske var det egentligen skönt för dem att få läsa i lugn och ro, men i alla fall.

Efter det flöt mötet på och vi fick diskutera olika idéer, hurvida gruppen ska utökas med tre personer, våra föreläsningar och allt annat gällande pojeketet. Det enda jag faktiskt var lite besviken över var att vi inte satte något datum för avresan. Jag vet inte riktigt varför, men det skulle kännas skönare om vi hade gjort det.





Jag hade klätt upp mig ordentligt för mötet (eller inte) och försöker här få till ett fint leende som ni kan sitta och drömma om under fritiden ^^


Hade det inte varit för att jag står på ett mycket underligt vis så hade den här bilden visat hur nervös jag var. Nu i efterhand förstår jag att det egentligen är mycket enkelt :)

Well well chicas and amigos!

Over and Out
Take that HIV-test
AIDS-free, that's me
// Frida

PS. Fortsätt följa vår fina projektblogg under våren..och tveka inte med att komma med frågor eller kommentarer

Kommentarer
Postat av: Anonym

you are beautiful



priscou



<3

2009-03-16 @ 16:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0