Nu börjar det bli allvar i lekstugan

Förra veckan var en bra vecka för vårt projekt. För det första lyckades vi ha möte med rektorn, vilket gick bra. För det andra hade vi möte med tre andra tjejer ur en av de andra Star For Life-grupperna på skolan om när vi ska åka till Klippan och träffa Star School Choir! Visst är det härligt!!!!!???? Jag tyckte jag var fruktat priveligerad då jag fick träffa dem i höstas...men att möte kören igen..det är ju bara fantastiskt.

Med en så wunderbar vecka bakom oss blickar vi nu framåt. På onsdag ska skolans tre grupper ha morgonsamling (vilket leder till att vi slipper ha engelska på onsdag :D) och träffas för att prata ihop oss lite. Mia kommer att skaffa fram lite te och andra mysigheter ^^

Sedan har vi ju fått svar från lite olika skolor angående föreläsningarna vi vill hålla. Så nu är det planering till max som gäller. Av någon skum anledning känner jag mig lite som en affärskvinna eller egen företagare. Ja, något i den stilen i alla fall.

Over and Out
Take that HIV-test
AIDS-free that's me!
// Frida ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0