Skulle bara inflika..

med en liten uppdatering.

Trots att vi inte ens är färdiga med alla våra vetevärmare
har vi redan fått lite beställningar och intressanter.
På måndag ska jag ta med de små jag tillverkade förra helgen,
så jag kan se om det är någon på skolan som nappar.
Så otroligt kul att det finns de som vill köpa något vi själva tillverkat.

Annars går arbetet på som vanligt.
Vi hade en lektion idag där vi fortsatte arbetet med den bok som ska bli projektets slutprodukt.
I måndags när vi hade lektion var jag sjuk,
men Rebecka och Moa hade gjort en fin planering över vad som ska komma med i boken.

Min första uppgift handlar om att skriva förordet.
Det kommer bli en kul uppgift,
men jag har ingen kunskap i förordsskrivning.
Jag tog därför hjälp av en lärare.
Det blir alltid mycket enklare då.

Det var vad jag hade att säga för den här gången.

Over and Out
AIDS-free, that's me
Take that HIV-test
//Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0