Konsert i Stockholm

I veckan fick jag reda på av min kära storasyster i Stockholm
att hon i samarbete med kören hon medverkar i
ska sjunga tillsammans med en hel hög
andra körer från huvudstaden i en konsert
med inga mindre än Ken och Göran dvs. Triple&Touch!

Vad betyder detta?
Jo, det betyder att jag och de andra helt klart
vill till storstaden och titta på denna konsert :D


För er andra vill jag delge er lite reklam

Konserten hålls i Stockholm
Lördagen den 24:e oktober.
Triple&Touch är där
Flera körer från Stockholm kommer vara där
Några personer,
i form av Star For Life-kören kommer sjunga
och jag kommer att vara där..
Så kom om ni bor i närheten.
Kalaset kommer att kosta 200 kr.
Inte mycket för något just Ni kommer att kunna njuta av
i decennier.

AIDS-free, that's me!
Take that HIV test!
Over and Out
// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0