"Så går en dag i våra liv..."

Då var dagen till ända..
Eller iallafall den delen av dagen
som vi spenderar i skolan.

Vi samlades lite tidigare än alla de andra
därför att vi känner att vi lika gärna kan ta den lektionen
då vi inte gör något annat just den timmen.
Så vi får LITE mer tid än alla andra.
Fast det kanske behövs i vårt fall..
Vad vet jag

Vi pratade lite
och iochmed att vi stötte på ett problem tidigare i veckan
behövde vi få prata lite
och kanske lugna oss.
Under lektionstiden fick vi ett samtal med
vår handleadre och det hjälpte iallafall mig.
Jag känner mig nu lite tryggare...
Jag känner mig nu lite säkrare..

Nog kommer vi klara detta.
Det är jag säker på.

Over and Out
AIDS-free, that's me!
Take that HIV-test!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0