Blott 30 dagar kvar

Jag måste få ställa mig på mina bara knän och be eder om ursäkt
för det stora överflöd av "52 saker..." - inlägg den senaste tiden.
Men vi har inte haft så mycket annat att berätta om.

Vi håller på med boken och nu börjar det dra ihop sig förstår ni.
Onsdag nästa vecka har vi dead-line för allt de vi kan skriva om innan resan
så att vi kan titta igenom och skriva om saker tills vi är helt nöjda.
Jag måste få erkänna att det är segt ibland. För det kan vara svårt att
veta vad som ska skrivas. Jag skriver om det arbete vi utfört
under vårt sista år på gymnasiet.. Det är nästan lite sorgligt.
För det får mig att inse att det inte är så lång tid kvar.
MEN innan dess ska vi ju faktiskt åka på vårt livs resa

Resan ja..
Vi hade ett föräldramöte i torsdags kväll och det var trevligt.
Kanske var det skönast för våra föräldrar
att få veta exakt vad som ska ske och vilka som ska vara med
och så vidare. Så jag hoppas att alla var relativt nöjda
med det som sades och gjordes :)

För övrigt funderar vi på att ta en team building-dag på fredag och åka iväg för att göra något tillsammans
eftersom det för det första var längesen vi gjorde något ihop
bara vi tre och för att det för det andra har varit ett jobbigt läsår som
har tagit ut sin rätt på vår laganda.
SÅ, TEAM BUILDING :D

Over and Out
AIDS-free, that's me
Take that HIV-test
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0