Konstruktiv kritik

Vi börjar nu se resultat av vårt hårda arbete med bokskrivande och allt.
Rebecka har, som nämt tidigare, blivit färdig med sin del
och jag fick äran att vara den första som korrekturläste texten.
Sen var det dags för möte oss två emellan för att diskutera
de ändringar och förbättringar samt bra saker jag funnit under min läsning.



Mötet bestod av lunch från Birger, dvs sallad, och oss två diskuterande
texten och de markeringar jag gjort.
Lyckligtvis tyckte Rebecka själv att jag hade gjort ett bra jobb
och hon instämde med allt jag hade att säga -
vilket var skönt!
Jag var jättenervös innan för att hon skulle ta illa upp eller liknande
över att jag hade gett henne kritik.
Tur att vi känner varandra så pass bra att vi kan vara sams ändå :D

Vi är en bra och stark grupp vi tre som jobbar ihop!
Vi har lyckats med allt från samtal med handledare, andra grupper och
personer som jobbar inom omårdet HIV/AIDS-Star For Life, till att
anordna en konsert, hålla föreläsningar och hjälpa till vid en temadag på skolan.
Även om vi ibland har haft jobbiga perioder och kanske låtit det gå ut
över arbetet och gruppens dynamik...Så är vi en ganska bra grupp :)
Det tycker jag är viktigt.

 

 

Over and out
AIDS-free, that's me
Take that HIV-test
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0