Dagen i korthet

Idag har vi lyckats med ett par saker:

  • Jag har skrivit en bit på den del av boken som handlar om allt vi gjort under trean.
  • Moa tog som vår personliga bankkvinna emot exakt 1060 svenska kronor som jag hade hemma. Dessa var slitsamt förvärvade genom försäljning av stjärnor, vetkuddar och brända mandlar.
  • Rebecka har kommit en BRA bit på sin del av boken och verkar vara vänligt inställd till tanken på att snart göra en första kontroll på det hon skrivit.
  • Jag har nästan svarat på mina två brev, som jag fått ifrån elever på vår partnerskola Zuzumqhele.

Produktiva dagar är bra dagar :D

Over and Out
AIDS-free, that's me
Take that HIV-test
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0