Nu börjar nedräkningen på riktigt

Idag var den första skoldagen på den sista terminen vi kommer gå
i det vi kallar skola. Vi kommer om fem månader att vandra vidare
mot andra mål och intressen i våra liv.

OCH eftersom vi inte setts ordentligt för att arbeta tillsammans
på lite mindre än en månad hade vi idag en liten mjukstart
när det gäller vårt projekt. Så vi började prata om hur vi skulle
fortsätta med skrivandet av boken, hur vi tyckte att det gick
och sen kom vi oundvikligen in på vår resa !!

Idag är det bara 52 dagar tills vi åker
och som vi har kämpat för att ta oss dit.
Det känns skönt att vi har kommit till en sådan punkt att vi
faktiskt bara har boken kvar att skriva.
Fast det kliar lite i benen på oss,
så vi ska försöka oss på att ha några föreläsningar när vi har kommit hem
från vår resa igen.

Förövrigt gjorde vi nya profilbilder till bloggen idag..
Tänkte att ni skulle få se oss när vi är mitt uppe i våra
planer på Star For Life-caféer och annat kul.



men jag bytte ut min, då jag var grovt missnöjd

MYCKET bättre.

Allt för idag hör ni

Over and Out
AIDS-free, that's me
Take that HIV-test
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0